Pubblicazioni scientifiche
-
Sabrina Fusari, Problem Solving in the COVID-19 ERT University Classroom, «I-LAND JOURNAL», 2022, 1, pp. 58 - 77 [Articolo in rivista]
-
Silvia Betti; Enrique Serra Alegre, ABRAZAR LA DIVERSIDAD. LA PRÁCTICA DEL ESPANGLISH EN LOS ESTADOS UNIDOS, «LYNX. PANORÁMICA DE ESTUDIOS LINGÜÍSTICOS», 2022, 21, pp. 1 - 35 [Articolo in rivista]
-
Alessia Di Eugenio, Il corpo delle donne come spazio politico: letteratura e dittatura in Heloneida Studart, «LETTERATURE D'AMERICA», 2022, 191-192, pp. 57 - 80 [Articolo in rivista]
-
v.colla, “Don’t complain and do it properly” : 'Pedagogicalized parents' and the morality of doing homework, «RIVISTA ITALIANA DI EDUCAZIONE FAMILIARE», 2022, 20, pp. 211 - 228 [Articolo in rivista] Open Access
-
Marta Olivi, Sophie Mackintosh, Rebecca Ley, Two faces of the feminist dystopia in the United Kingdom: Sophie Mackintosh and Rebecca Ley - A conversation with Sophie Mackintosh and Rebecca Ley, «ALTRE MODERNITÀ», 2022, 28, pp. 330 - 341 [Replica/breve intervento (e simili)]
-
Pedone, Valentina; Picerni, Federico, Body and language as carriers of transculturality in two Sinophone transnational artists, «JOURNAL OF CONTEMPORARY CHINESE ART», 2022, 9, pp. 133 - 155 [Articolo in rivista]
-
Picerni, Federico, “Poets, What Can We Do?”: Pandemic Poetry in China’s Mobilisation Against COVID-19, «ASIAN STUDIES», 2022, 10, pp. 123 - 153 [Articolo in rivista] Open Access